om de comunicare cu 13+ ani experiență în industrii creative & educație non-formală + o licență în psihologie
Am început drept copywriter la prima televiziune națională din Transilvania. (2011)
Am fost om de comunicare pentru un congres european de psihologie, pentru cel mai mare TEDx din estul Europei, pentru primul festival de design din Cluj-Napoca, o inițiativă urbană pentru reactivarea spațiilor publice uitate prin implicarea comunității, o noapte albă culturală cu evenimente în tot orașul și o școală informală la intrarea în industria IT cu prezență în cinci cele mai importante hub-uri tech din țară. Am coordonat producția foto-video online pentru cel mai mare producător român de cosmetice și produse de curățenie.
Am scris pentru ziare și publicații online despre educație, dezvoltare personală, cultură urbană și design interior.
andramagda.ro este casa mea online, spaÈ›iul pe care l-am deschis pentru industriile creative – arte, design, meÈ™teÈ™ug.
Ai acces la munca creatorilor din toată țara, pentru tot ce îți dorești.
📧 Nu mai sunt f. harnică pe social media de câțiva ani, însă trimit vești despre munca mea și info faine din lumea creativă via email.
Pentru mine, este cel mai bun loc online unde să țin legătura cu cititorii care mi se alătură în misiune.
- pentru că È™tiu sigur că ajung veÈ™tile la ei – nu depindem de ce vor alÈ›ii să scoată în față pe proprietatea lor, nici de cât timp petrecem online, nici de momentul când intrăm pe o platformă sau alta, nici de cum arată un material foto/video, nici de ce cuvinte folosim ca să comunicăm între noi.
- pentru că oamenii din lista mea știu exact când și unde ajung veștile de la mine.
- pentru că le povestesc sincer despre cum se mișcă misiunea ca să ne amintim continuu că fiecare dintre noi contează, dar și despre ce se mai întâmplă în viața mea ca să ne cunoaștem un pic și dincolo de ecran.
- pentru că îmi gândesc email-urile ca o revistă, care are spațiu de exprimare limitat de nr. de pagini și-atunci trebuie să aleagă ce merită atenția cititorilor, ce merită să ajungă la cât mai multă lume.