Trei despre munca în viitor

Nu stiu cat de mult vreti sa acceptati ca tot ce stim se schimba si ca avem o singura varianta: sa ne schimbam/adaptam la ce se intampla. Majoritatea acestor schimbari sunt vazute cu ochi f prosti (daca exista asa expresie) de majoritate. Toti ne temem de nou, de tehnologie (“ne acapareaza viata”), de … ce vreti voi din ce nu am fost obisnuiti pana acum.

Munca este o parte a vietii care se va schimba radical in urmatorii ani. Asa cum o stim, nu va mai exista. Stim ca exista industrii unde schimbarea este mai binevenita si ca unele au dificultati, dar si cele pe care noi le vedem ca fiind cele mai rigide, inclusiv acestea vor urma moda secolului.

Modul in care noi lucram astazi este bazat pe un sistem creat in era industriala, care pur si simplu nu mai functioneaza. Prea multe firme/companii cu care am interactionat in ultimii ani se bazeaza pe acelasi sistem fara sa isi puna intrebarea daca este cel mai bun pentru ele. Pur si simplu il urmeaza.

Abia astept ziua in care sa vad mai multi proprietari/manageri care sa aiba curaj.

Iar pana atunci, trei lecturi interesante despre cum va arata viitorul in munca:

  1. We’re heading into a jobless future, no matter what the government does
  2. Reasons Why Zero-Hour Contracts Are the Future of Work
  3. WHY THE WORLD’S SECOND RICHEST MAN IS RIGHT ABOUT THE SHORTER WORKWEEK

Dupa cum vedeti, sunt oameni care au inceput sa inteleaga asta. Cred ca ei vor fi in fata din multe perspective in anii urmatori.

Pe subiectul acesta cu siguranta vor mai exista postari.

Andra Magda

I write about why we do what we do, how we work, failure, personal experiments, creative industries. Get the highlights: the best content I write, read, watch or listen. Monthly.

Add comment

Quotes and updates

Get the highlights

The best content I write, read, watch or listen. Monthly.

Not sure if it’s for you?


Andra Magda

Content Writer with a degree in Psychology, living in the heart of Transylvania.

I write about why we do what we do, how we work, failure, personal experiments, creative industries and send a monthly newsletter.