Am fost la Lidl și mi-am luat cărucior de cumpărături cu cheia de acasă

Am plecat special spre Lidl într-o sâmbătă dimineață. Când am ajuns, eu vedeam că f multă lume își ia cărucior pe roți. Dar am crezut că, pur și simplu, oamenii sunt acolo pentru cumpărăturile săptămânale, deci e logic să aibă nevoie de un coș mai mare. Când am intrat, am observat că nu mai au alte tipuri de coșuri. Am întrebat. Nu, nu mai există.

Problema mea era că le puteai folosi doar cu monede, iar eu nu aveam niciuna la mine. Dar oricum, în general nu prea mai port bani lichizi cu mine.

4 din 5 români preferă cardurile pentru că astfel evită să poarte numerar asupra lor.

„Nu e treaba mea.” Corect. Omul de la pază n-are nimic de-a face cu asta. :)) Și, totuși, eu ce fac? 

Mi-am amintit că văzusem pe net într-o serie mai lungă de daily life hacks poți lua astfel de cărucioare și cu cheia de la casă, nu doar cu monede. Am încercat prima dată cu cheia pusă normal, ca în ușă, nu mi-a ieșit. Am scos-o de pe prinzătoare și am încercat invers. A funcționat. 😀 :)) Asta, ca să știți, în caz că vă treziți în aceeași situație. 😉

Altfel, nu cred că e ok ca la un supermarket, unde poți plăti cu cardul, singura opțiune prin care să-ți poți pune cumpărăturile într-un coș, să fie cu monede. 

Pe scurt, nr. celor care folosesc cardul crește. Nr. locurilor unde poți plăti cu cardul crește. Nr. persoanelor care au tot timpul cash în portmoneu scade. Și totuși, la supermarket se dau cărucioare de cumpărături doar cu monede. :))

Și dacă vreți să-mi spuneți că soluția era să cer cuiva să-mi schimbe 1 leu, nu, nu asta e soluția. 😛 Dacă nu aveam la mine decât cardul? Dacă, să presupunem, deși puțin probabil, toți cei veniți la cumpărături plătesc cu cardul și au luat cu ei special o singură monedă pentru coș? Și exemplele pot continua.

Citește și: 11 lucruri mărunte care mă enervează. Tot despre supermarket-uri, rest, cozi și altele. :))

| sursă foto

Andra Magda

I write about why we do what we do, how we work, failure, personal experiments, creative industries. Get the highlights: the best content I write, read, watch or listen. Monthly.

2 comments

  • Articolul e aiurea! Ca se baga si monede la carut este una! pentru astfel de caruturi exista breloc cu fisa de plastic. La deschiderea magazinelor Lidl s-au dat astfel de brelocuri gratis! (acum nu mai au, insa se gasesc de vanzare pe diverse siteuri sau la diverse magazine fizice). Pana la urma, cat de grea este o moneda de 50 de bani intr-un buzunar sau in poseta? Prea am ajuns comozi si ne plangem de nimicuri!

    • Razy, cred că am pierdut esența din vedere.

      Ideea de la care am pornit este una simplă și pe care se bazează multe dintre business-urile de astăzi. De a ușura și simplifica procesul prin care consumatorul trebuie să treacă din punctul A în punctul B pentru a-și îndeplini scopul. În acest caz, fiind vorba despre cumpărături într-un supermarket.

      Ce cred că este important de reținut este că, indiferent de situație, cumpărătorul trebuie să poată folosi facilitățile din magazin pentru a-și face cumpărăturile acolo.

      Cu alte cuvinte, nu, nu este greu să ai o monedă la tine, dar nici nu cred că trebuie să fie criteriu eliminator atunci când vrei să le fi client. Sau să te pregătești dinainte cu un obiect achiziționat online cu această funcție.

      Ideea era simplă. Dacă treci pe lângă magazin, vrei să-ți faci cumpărăturile pe toată săptămâna (deci ai multe produse de pus în coș, ceea ce înseamnă că ai nevoie de unul) și nu ai decât cardul la tine, să poți face asta. Atât. Să poți folosi un serviciu cât mai ușor. Mai mult o chestiune de principiu, ce poate fi extrapolată în numeroase alte exemple.

      Nu ne plângem. Nu am ajuns prea comozi. Lucrurile astea nu sunt în relație de cauzalitate între ele.

Quotes and updates

Get the highlights

The best content I write, read, watch or listen. Monthly.

Not sure if it’s for you?


Andra Magda

Content Writer with a degree in Psychology, living in the heart of Transylvania.

I write about why we do what we do, how we work, failure, personal experiments, creative industries and send a monthly newsletter.